hundkursskit

åh, varför skulle jag på den dumma hundkursen idag? det var bara pist och pina. Visst, det är jättekul att hunden lär sig massor och blir lydig men hon är just nu bara pain in the ass. Den lilla jäveln drar så hårt att kopplet bokstavligt talat skär upp mina händer så det börjar blöda, snällt va? Sen gör det ju inte saken bättre att man trampar i hundskit när man står där och är duktig med hunden, vem är så dum och inte plockar upp skiten efter sin hund? Oj vad jag är sur just nu, hundkursskit.
och inte för att ni sks få missuppfattningar, jag älskar min hund väldigt mycket, bara lite mindre i sådana här tillfällen.

// bild tagen i höstas //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0