Nervös till tusen

Klockan 8 imorgonbitti ska jag till min blivande gymnasieskola för att göra ett intagningsprov till musiklinjen, jag ska sjunga en låt vi fått hem text på och även göra ett eget framträdande. Plus detta så skulle vi ha med ett "brev" om oss själva, vad vi har för erfarenheter inom musik (inga?) och varför vi söker till linjen. Jag har två ord, FY FAN! Ni anar inte hur nervös jag är eller vilken panik jag har haft hela dagen, jag hoppas verkligen att jag klarar detta, jag ska klara det, om jag så måste skita ner mig framför dom. Herre jisses... Haha jaja önska mig lycka till så ska jag försöka skriva imorgon hur det gick, även lägga upp lite outfitbilder osv, känner att bloggen varit lite slö, det är pga detta!

Pussar och kramar.


Kommentarer
Postat av: elin

Asså du borde lägga upp en video, eller så får du sjunga live för mig ;)



Haha, var ju skitlängesen jag hörde dig!

2012-04-05 @ 21:14:18
URL: http://dduckface.blogg.se/
Postat av: Fatima

Kan du inte lägga upp en video på när du sjunger =)? ♥♥♥♥ Snälla söta? Haha :>



Jag ska söka in till ett gymnasium om 1½år, eller ja, ska gå andra året och tredje om jag har råd där. I Singapore. Det är fucking harvard-antagningstest. Haha! Först måste du skriva en väldigt impressive essay om dig själv och om de gillar den åker man till Singapore och testas i matte, engelska och IQ och man måste ha 250 poäng för att komma in, lawl. Är bara rädd att man lär behöva IQ 160 och massa livserfarenheter, och är också rädd för att min nervositet kommer radera den lilla IQ:n jag har. Det enda jag inte behöver oroa mig över är poäng och det är liksom bara 1 av 5 faktorer. Haha! Och bara känna det att jag kommer flytta till Singapore, min DRÖMSTAD bara jag klarar av testerna, behöver inte ens tänka på kostnaden eller boende, bara testerna o_o känner relativt högt tryck här va xD Bara att skriva en bra personal essay, GOOD LUCK liksom D:

2012-04-07 @ 21:03:47
URL: http://thefashiontist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0