lost in the sky

// linne från Zara //
 

Kommentarer
Postat av: josefine

Så underbart långt hår!

Svar: Åh tack så mycket! Älskar att det faktiskt blivit så långt nu :)
Emma Gester

2012-08-13 @ 09:18:28
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: josefine

Det är ju såå snyggt att låta det vara lite vågigt när det är så långt! Btw, har du någon mirakelkur eller? ;) Tycker mitt hår aldrig växer, haha...

Svar: Jo men eller hur! det på bilden är mitt naturliga, dock tycker jag att det ser väldigt risigt ut på bilden så det har ju haft bättre dagar om man säger så ;)Jag vet inte om jag har någon direkt mirakelkur men det är väl mest att använda bra shampo och balsam, duscha i inte alldeles för varmt vatten då värme sliter på håret, borsta håret när det fortfarande är blött för det sliter mindre än om man drar och sliter i det när det är torrt, sov med fläta, använd hårolja både efter dusch och innan du plattar eller lockar då det funkar som värmesprej osv... sen om jag ska vara ärlig så använder jag inte dessa råden så jättebra utan jag har mest låtit bli att klippa topparna, hehe, kanske klippt ca 2 mm själv hemma för att inte frissan ska ta för mycket ;)
Emma Gester

2012-08-13 @ 12:19:54
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0