plinkar lite

sitter med min mosters (eller kusins?) levin-gitarr i famnen och försöker lära mig mer gitarr än jag kan för tillfället, kan väl ca 1 och 1/2 låt eller något... ska försöka ta och införskaffa mig en egen gitarr då det är ett av instrumenten jag ska spela de 3 kommande åren. Är även grymt taggad till att snart få dra igång med sånglektioner på kulturskolan och allt det där, så kul att få gå en linje där jag gör saker jag verkligen gillar, wooohoo!
 
glöm inte att anmäla er till tävlingen {vinn ett valfritt smycke från divinebyjohanna}

Kommentarer
Postat av: zoida.blogg.se

Hoppas du har haft en awesome dag! ♥

2012-08-23 @ 00:10:37
URL: http://zoida.blogg.se/
Postat av: Anonym

I vilken stad bor du i?

2012-08-23 @ 16:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0