Syssling på besök

Uppdateringen har varit låg de sista dagarna då min syssling Emelie är på besök i Borås och har bott hos mig sen i onsdags. Vi har gjort allt som att sola, shoppa, trycka tröjor och åka longboard och jag har inte haft så mycket tid till att uppdatera bloggen. Men jag har iallafall tagit mig lite tid och svarat på alla kommentarer som kommit nu in i det sista, jättekul att få så många snälla ord! Jag hoppas ni fortsätter på samma sätt :)
 
Hur som helst så är det sista dagen Emelie är här, hon åker hem senare i eftermiddag skulle jag gissa på. Då ska jag ta tummen ur röven och uppdatera på riktigt igen. Hoppas ni har haft det bra och har det bra tills vi hörs igen. // xoxo

Kommentarer
Postat av: isabelle

Tack så hemskt mycket! :) Låter jätte fint, synd att vi inte har våra sparade länge ;o

2012-08-12 @ 00:06:23
URL: http://isabellebongcam.blogg.se
Postat av: Nathalie Nyrén

Ja det är kul med modevisningar :) Jag är 16 år och 1,78 :)
Är du själv intresserad av att vara modell?

Svar: Jaha, jag är lika gammal som dig men 13 cm kortare :o därav skulle jag aldrig lyckas som riktig modell kanske ;)Men visst är jag intresserad av det, mest att stå framför kameran kanske, men tror ändå att mitt intresse för musik brinner starkare så modellandet får stanna som en hobby :)
Emma Gester

2012-08-12 @ 01:24:38
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: Nathalie Nyrén

Då tycker jag att du ska se filmen! rekomenderar även böckerna :D

2012-08-12 @ 01:29:19
URL: http://nathalienyren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0