tekniskt problem?

Åh, jag blir så sur när saker inte är som det ska :( om ni undrar varför jag inte tagit min tid och skrivit så mycket på bloggen senaste tiden så är det för att jag har precis dragit i gång med skolan och jag är allt för trött för att bara dra upp datan, fixa några snygga bilder och allt sånt för att lägga upp på bloggen direkt när jag kommer hem. Det är gymnasiet jag precis har börjat och dels är jag alldeles för trött ibland och andra dagar slutar jag inte förens 5 och då vill jag bara sova efter en lång skoldag och ni får tyvär förlåta mig för det här. Jag älskar att blogga, det är en del av mitt liv men ibland kommer jag inte kunna vara så uppdaterad som jag vill men ska göra så gott jag kan!
 
Sen har jag ju ett till strul utöver det såklart! Min minneskortläsare funkar inte i datorn och jag hittar ingen usb-sladd till kameran och kan därför inte föra över bilder till datorn för tillfället men jag ska klura ut något sätt att fixa detta så fort som möjligt för jag tog nyss en bild som ser asfrän ut i kameran och vill bara se hur den ser ut i datorn NU!
(sålänge kommer jag att dela på gamla bilder som förhoppningsvis inte visats på bloggen innan, som bilden ovan)
 
Sedan vill jag bara säga att det är jättekul att så många faktiskt stannat på min blogg sen jag kom med på spotlighten, även fast statistiken sjunkit en hel del sedan just de 2 dagarna (vilket är förståeligt) så har jag massa mer läsare än jag hade innan spotlight-grejen. Jag vill även tacka för alla fantastikst fina ord jag får av er dagligen, ler för varenda fin kommentar. NI ÄR VÄRLDSBÄST!
 
// xoxo 

glöm inte att anmäla er till tävlingen {vinn ett valfritt smycke från divinebyjohanna.se}
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0