make a list, check it twice.

ett av mina random moments, nu får ni stå ut med listan nedanför, helllloooooo.
 
jag har insett att min senaste kyss…. var för en rätt bra tag sen.
jag saknar…. sommaren.
jag pratar…. alltid för mycket.
jag skrattar…. ofta vid fel tillfälle, fult och högt.
jag tycker om…. choklad.
jag avskyr när folk…. fiser offentligt. 
mina närmaste vänner är…. bland annat Ida Sjöberg, Felicia Hulén och min storebror Oscar.
min första vän hette…. Ida, the one above.
kärlek är…. obeskrivligt.
min favoritfilm är…. någon som jag någon gång sett men inte kommer ihåg.
när jag borstar tänderna…. låtsas jag att tandborsten är en mikrofon och sjunger framför spegeln.
när jag lagar mat…. luktar det ofta bränt.
jag är rädd för…. majsburkar.
jag önskar…. att min förkyldning kan gå över.
den bästa känslan är…. när man knäpper upp byxorna efter att man ätit en rejäl måltid.
jag vill…. leva tills jag dör.
jag är…. en underlig människa som gärna flippar loss.
jag är sämst på…. att spara pengar.
jag kommer alltid att vara…. oerhööööört galen.
det finaste som finns…. är musik i mina öron.
i sommar…. ska jag på festival, förhoppningsvis åka utomlands, och leva livet till fullo.
sist jag grät var…. idag, på grund av snuvan som får mina ögon att rinna.
jag kan…. prata flytande svenska och engelska och lite spanska och teckenspråk.
min mobiltelefon är…. min bästa vän, hoppar du så hoppar jag Mobilis.
när jag vaknar på morgonen…. slår jag ofta i mitt huvud i snetaket över min säng, blir förblindad av ljuset på min mobil och så snoozar jag väckarklockan ett x antal gånger.
innan jag somnar…. brukar jag dricka ett glas mjölk.
just nu håller jag på att…. dö av kissnödighet.
idag har jag…. tappat rösten, fått näsblod, instagrammat, tweetat, bloggat, skrattat, gråtit, nysit osv osv.
på gymnasiet…. kommer jag att ha otroligt kul, vilket jag vet efter en fantastisk termin.
jag vill verkligen…. gå på toa just nu (och självklart säga att ni är väldigt fina människor som finns här på min blogg, cheesygirl_96).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0