mår la sådär

Halsont, snuva, huvudvärk, hängig, ont i hela kroppen och listan kan bli lång. Jag mår inte bra just nu vilket känns lagom gött nu när jag får jullov om 2 dagar. Alltid ska loven börja med att jag är sjuk... Har förövrigt no inspiration eller motiviering till att blogga och verkligen driva bloggen till det bästa jag kan och det är just därför som bloggen uteblir en hel del senaste tiden. Det är något jag än en gång ber om ursäkt om. Jag vet inte om jag borde ta en bloggpaus eller om jag borde lägga ner eller bara fortsätta i den takten jag orkar. Skulle vara rätt skönt att slippa tänka på bloggen och fokusera på det viktiga, speciellt nu kring juletider. Känner mig mer och mer stressad och orkar faktiskt inte tänka så mycket kring bloggen även om jag verkligen älskar att blogga! Så bara som en förvarning, det kan vara lite lamt här i bloggen ett tag men ska göra mitt bästa och komma igång så snart som möjligt igen, vet nämligen att jag skulle ångra mig om jag slutade blogga då det faktiskt är en stor del av mitt liv. Och vill även passa på att tacka för alla underbart snälla kommentarer jag får och att jag förstår om ni kommer titta in lite mer sällan.
 
Hare gött haj! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0