Back on track.

Nu är jag tillbaka! För alla som inte vet vem jag är så ägde jag tidigare bloggen fotoavemma.blogg.se. Det slutade inte så bra utan jag "la ner" bloggen, jag tröttnade på själva idén med att ha en fotoblogg eftersom jag tappade all inspiration.
Nog om det, nu har jag skapat denna bloggen, emmagester.blogg.se, väldigt simpelt namn men det är stilrent och det är ju mitt namn så vad passar bättre? Jag hoppas på att det är enkelt att lägga på minnet så ni fortsätter läsa min blogg.

Tänkte köra på lite kort info om mig själv så ni får ett hum om vem jag är:
Namn - Emma Linnea Gester
Ålder - 15 år.
Bor - I den lilla regniga mode-staden Borås.
Intressen - Simpla saker som att umgås med mina vänner och pojkvän men även att sjunga, fota och mitt intresse för shopping och mode har blivit allt större senaste tiden.
Något som inte många vet om mig - Jag älskar att vara konstig, spontan och skämma ut mig själv. Jag har enorm skadeglädje, men samtidigt enormt medlidande så när någon trillar vet jag inte om jag ska hjälpa den eller skratta mig själv till döds.
3 saker jag gillar med mig själv - Min stil, min humor och min omtänksamhet.
3 saker jag inte gillar med mig själv - Att jag är lite av en perfektionist, min envishet och att jag är så otroligt lat.

Kommentarer
Postat av: ANNA'S FOTO

BAAAM VAD FINER DU ER!

2012-02-21 @ 16:32:22
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0