En så kallad pluggdag

Kände att det kanske var på tiden att dra igång och plugga lite idag med tanke på att jag bara legat och degat tidigare dagar. Fast vad lätt det var att förvandla en pluggdag till att bara få lite gjort! Skulle börja plugga vid 10 men började först en timma senare för att jag fastnade vid en film på tv:n. Sen när jag satt mig och pluggat lite så ringer Elin och vi har ett två timmar långt samtal på telefon. När jag lagt på, nej då får jag för mig att riva sönder mina jeans och strax efter det kommer mamma hem och ber mig att gå ut med hunden för att få lite frisk luft. När jag kommer in får jag äntligen lite tid att plugga men strax efter det får jag ett samtal på skype, aja får ägna resten av denna kväll av att plugga lite idrottsteori, fysik och svenska. Har en helt otroligt hemsk dag framför mig imorgon, hoppas jag överlever säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Allt bra med dig?

gud vilken fin blogg du har!!



Kram!

/ Emma » http://emmaeriica.webblogg.se

2012-02-29 @ 21:08:50
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0