Sjuk

Vaknar på morgonen med världens hosta, leder till att jag då och då tappade rösten. La mig i soffan och somnade, vaknade precis innan jag skulle dra till bussen men fick stanna hemma istället. Kände hur huvudet bankade, hur halsen sved och all denna hosta! Så halva förmiddagen har jag spenderat med att sova, andra halvan av att knarka halstabletter och sedan på eftermiddagen kom min megamysiga pojkvän och gjorde mig sällskap. Mår en aning bättre nu så får pallra mig iväg till skolan imorn, drar med mig mina kära halstabletter och hoppas på att jag överlever en skoldag, hörde att det var en hel del att göra tills nästa vecka... piss.

Ska ta en varm och skön dusch nu och fräscha upp mig lite, och sedan lägga mig i tid så jag är ordentligt utvilad tills imorgon.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0