Back on track?

Tja! En vecka off nu känns det som. Har varit iväg i Strömstad, eller rättare sagt så har jag varit i Skee som ligger utanför strömstad precis. Dit åkte jag med vännen Ida för att träffa andra vännen Ellen. Anledningen till ingen bloggning är antagligen för att det ligger ute på landet och jag hade inget internet. Hade jag haft internet så hade jag nog iförsig inte heller bloggat för bloggen var som bortglömd då vi hade saker för oss hela tiden. Vi tog turer i skogen och på ängen med fyrhjuling. Vi tog en sväng till Koster där vi istället för att ta en 5 minutersväg till badplatsen tog en 2 timmars väg, vilse? Ja. Vi har förövrigt solat, badat och shoppat och haft det otroligt mysigt. 
Så nog om det, hur har eran vecka varit? Saknat mig? Mohaha I'm sure you did ;) Ska så fort jag kan bomba bloggen med bilder från mina äventyr och klä mig otroligt snyggt varje dag så jag blir tvungen att ta bra bilder att lägga upp på bloggen. Hoppas ni ser fram emot det. 
 
Massa kalla och regniga pussar från mig i Borås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0