#instaswag

Mysiga dagar har passerat men börjar fanimej tröttna på detta väder nu. Jag är inte den typen som vanligtvis orkar klaga på vädret, förutom på vintern då det är så himla kallt. Men nu är jag faktiskt trött på detta höstväder vi fått till sommar, utan den varma sommaren kommer jag aldrig klara av vintern. Hoppas med hela mitt feta hjärta att solen och värmen hittar hit snart, jag menar, nu slutar jag snart jobba och mer än halva sommarlovet har gått, nu vill jag skrapa på mig en fin bränna och hinna ta ett dopp i havet innan det blir kallt som is igen. 
 
För att tänka på den possitiva sidan så har jag ännu en till konsert att se fram emot, nästa vecka, lördagen den 21 juli drar jag och systra mi ner till varberg för att gå på KENT's konsert, suuuuuuperskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0