Jag ska se Justin Bieber LIVE!

Helt jävla sick... Den 22 april 2013 kommer jag vara en av de överlyckliga JB fansen som sitter i publiken i Globen, ser min idol sjunga live, i Sverige för första gången. Obeskrivligt hur glad man kan vara... Gick upp 5 och köade utanför ticnet 6-9 för att sedan få tag på biljetter. Vi fick inte exakt dom vi ville ha men vi fick biljetter, helt okej bra och jag kan inte bli nöjdare. Nu är det bara att vänta och förbereda sig som in i helvete. Shit vad det kommer bli grymt, FUCKING AMAZING! och jag antar att många av er inte visste att jag var ett Justin Bieber-fan men nu vet ni det, man lär sig nåt nytt varje dag. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0