Dejtar spegeln

Det är okej att ta egobilder ibland, det är okej att tycka om sitt utseende. Jag säger bara, nyckeln till bra självförtroende - SPEGELN! Har förut varit tjejen med sämsta självförtroendet, jag var tjock, fult hår, fula ögonbryn, ögon, kläder osv osv, ingenting vad bra. Nu kan jag säga helt ärligt att jag är toppennöjd med mitt utseende, jag kan ställa mig vid spegeln och säga "Fan vad fin jag är idag!". Mitt självförtroende har höjts enormt genom att jag bara hittar små saker som jag gillar hos mig själv, efter varje dag ser jag mer och mer bra saker med mig själv, genom att se mig i spegeln hela tiden, otroligt effektivt!

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Hellooo sweetie!

Då var de fredag igen!

Så jag passar på att önska dig en fin helg ! :)

Kram!

2012-03-02 @ 00:26:39
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jag tror jag just funnit mig själv en ny favoritblogg. Följa varandra på bloglovin? Jag följer dig redan :)

2012-03-05 @ 21:14:30
URL: http://mypastandmypresent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0