Svar på tal ang blont hår.

Skrev i ett inlägg för några dagar sen då jag la upp bilder från i somras att jag ska göra mitt hår blont och fick en kommentar om att någon anynom då tycker att jag ska stanna kvar som brunett så tänkte bara dra en liten story här.
Jag har varit blond i nästan hela mitt liv förutom vintern i 7an och nu då, sen i höstas. Jag saknar mitt blonda hår och det är något jag trivs i och ända sedan januari har jag planerat att gå tillbaka till blondin, och då ska jag slinga blont, inte färga hela för det blir ju aldrig riktigt bra. Iallafall, jag har inte planerat att vara platinablond eller något sådant utan mörkblond, bara blonda slingor och jag är 100% säker på att jag vill bli blond igen och ingen kan säga något som får mig att ångra mig för det finns lika många som tycker att jag passar i blont som det finns att jag passar i brunt. Jag älskar mitt bruna hår och tycker själv att jag passar bra i det men som sagt, jag saknar mitt blonda hår och det är blond jag vill vara. Däremot måste jag vänta ett tag innan jag kan slinga det med tanke på att jag i januari färgade håret rött som snabbt försvann ute i topparna men stannar kvar i hårbotten, sämsta valet jag någonsin gjort...
Iallafall, back to the point, jag ska bli blond, bryr mig inte om vad någon säger. Samma sak med att jag ska skaffa rosa/lila toppar när jag gjort det blont, dvs dip dye. Jag tycker det är snyggt men det tycker inte alla, men det är jag som ska ha det så då får det bli så, end of discussion.
Ville bara säga detta så det är klart och tydligt, tack.

UPDATE! - det var absolut inte meningen att låta arg för er som tror det, haha det kom ut lite fel, förlåt för missförståndet! :)

Kommentarer
Postat av: moa

hej! skulle vilja be dig om en jätte tjänst :)

om du ville gå in och rösta på min vän i mis world sweden, hon skulle bli super glad då :)



http://www.missworldsweden.se/kval2012/blerina_balaj

2012-03-09 @ 05:45:01
URL: http://moagustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0