11 frågor

1. Om du fick leva en låt, vilken skulle det vara?
Jag har ju alltid så svårt att lyssna på texten i låtar men kan samtidigt alldeles för många texter för att komma på en jag vill leva som. Men kanske "Teenagedream" av Katy Perry, inte min favoritlåt men den handlar ju om lite sådana här mysiga minnen i livet då man är som lyckligast och även att vara ung för alltid. Jag är rädd för att växa upp.

2. Vad är din absolut största & högsta dröm?
Att bli internationellt känd sångerska. That's it.

3. Beskriv hur du vill inreda din alldeles egna första lägenhet.
Vitt, vitt och ännu mera vitt. Det ger ljus, jag gillar ljus. Sen skulle jag antagligen välja att låta väggarna vara panel, vit såklart. Även trycka in massa tyger och bohemiska saker med tanke på att jag gillar sånt, det blir ljust men ändå så mysigt.

4. Vem skulle du byta garderob med?
Oj, det finns ju så otroligt många personer som jag talar om dagligen att jag vill byta garderob med men bara för det så är det ju så himmla svårt att komma på någon nu, men en person är säker, Kenza, vem kan låta bli att bli avundsjuk på hennes drös av Jeffrey Champbell skor, snygga shorts, bustiertoppar och klänningar i mängder? inte jag iallafall. Definitivt Kenza, sen finns det en hel del andra människor.

5. Beskriv ditt drömbröllop.
Solnedgång, på en strand i ett varmt land. Jag ska ha en vit lång klänning som drar i sanden och en fin och kompliserad håruppsättning. Mina tärnor ska bära rosa klänningar som matchar alla blommor som stå längs vägen fram till prästen. Jag vill att hela släkten och mina mest betydande vänner ska vara där och jag vill att min fader ska överlämna mig. Precis så vill jag ha det och så ska jag bannemej ha det.

6. Vilka länder i varje kontinent vill du besöka?
Tja, hört talas om att jag är bäst på geografi? Nej men jag vet inte vilka länder som ligger var men länder jag vill besöka för tillfället är väl USA, Thailand, Grekland, Italien, Kina och lite allt möjligt.

7. Vilken är din sämsta vana?
Enligt mig är väl det inte en dålig vana då jag inte anser att det är speciellt ohyggligt att bete sig såhär men de flesta kan väl inte hålla med mig... Jag rapar rakt ut och det är nånting jag får sluta med, haha jag är ju en sån där fin och söt tjej som ska bete sig prydligt eller? Hehe, nej jag är en liten snuskis och tycker att det är roligt att rapa (?), brukar till och med ha raptävlingar med några av mina vänner...

8. Vad älskar du med dig själv?
Varför är det alltid lika pinsamt att svara på en sådan här fråga? Vill inte låta egenkär men vad är det som är fel med att älska något med sig själv? Iallafall, jag måste nog säga att jag älskar min humor, den får mig alltid att skratta (haha?). Nej men älskar även mina ögon och mitt hår, resten av mig är jag supernöjd med men kan väl inte säga att jag älskar allt med mig direkt, haha.

9. Hur är & ser den perfekta pojk/flickvännen ut i dina ögon?
Som min pojkvän gör, man kan väl helt enkelt säga att jag har hittat min prins. Min grabb har mörkt hår och underbart fina bruna ögon, det där fina leendet med vita tänder som lyser extra mycket nu när han är brun sen han var i Egypen. Han har bra stil och är inte allt för lång då han bara är nån enstaka cm längre än mig. Perfekt på alla sätt och vis! Utöver utseendet är han världens snällaste kille, han gör allt för att jag ska må så bra som möjligt och han är så otroligt underbar att man bara vill äta upp honom. Han kan alltid överraska mig med sina kramar och brotta ner mig och det ända hotet han har är att han ska kittla mig. Min gose.

10. Vilken kärlek tycker du är vackrast att läsa om i böcker?
Den där som är så lycklig i slutet, kan aldrig låta bli att le när det slutar så där cheesy och jag blir helt varm i kroppen och bara spricker! Sen är jag väl inte den som väljer att läsa så värst mycket men när jag gör det och det är en romantisk bok, då bannemej ska det vara ett jävligt romantiskt slut. Typ en tjej som är hemligt förälskad och tillslut blir hon tillsammans med killen osv osv, sånt cheesy stuff.

11. Vilka 3 saker på din inköpslista ligger allra längst upp?
Oj oj oj... Min inköpslista är lång och jag har alltid svårt att avgöra vad som ligger högst upp... Men antagligen mina finkläder som jag dock redan beställt, som jag ska ha på 9ornas avslutningsmiddag. Sen de saker som ligger mig riktigt varmt om hjärtat är ju Fashion Against Aids kollektionen på H&M, samt att hitta mig en perfekt bikini innan sommaren.

Kommentarer
Postat av: elin

Hahah gick och prata om det igår att jag typ rapar rakt ut och gillar att ha raptävlingar, och tjejen framför mig typ vände sig om och kolla konstigt på mig. Heheee.

2012-05-08 @ 16:40:27
URL: http://dduckface.blogg.se/
Postat av: elin

sv: hahaha ja eller hur :') nedu, kommer lätt vinna!

2012-05-08 @ 17:48:40
URL: http://dduckface.blogg.se/
Postat av: Liza

sv; åh tack så mycket!:)

Vad synd jag beklagar så mycket:(

2012-05-08 @ 18:02:46
URL: http://laisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0