Jobbigt as hell!

Åh, så trött! Andra dagen på jobbet och jag hoppas verkligen att jag får in de jädrans rutinerna snart för idag har jag sprungit runt inne på Coop som en fåne när jag skulle stänga. Leta efter personal, hitta telefon och ringa hit och dit och släpa på vagnar med jordgubbar och annat bajs. Ush nu är jag trött, och helt dött var det också, ingen kom och köpte. Det gör en trött, och sur. Nu vill jag sova, fast nej. OJ VAD JAG ÄR JOBBIG! orkar inte ens med mig själv just nu... Ska sluta skriva sånt här på bloggen för då blir även ni trötta, herreguuuud.

Men för att vinkla tummen uppåt så får jag väl säga att det har varit en riktigt mysig dag för övrigt. Istället för att sitta i skolan och dega och störa 8or, 7or och även 6or som fortfarande har jobb kvar att göra i skolan så drog jag och några vänner till stan och köpta lite god sallad på Ica och åkte sedan och satte oss i en park i närheten av skolan och myste i sista solen innan det underbara regnet kommer. Och för att inte glömma, när vi var på väg till bussen kom även TV 4 Borås fram och intervjuade oss, angående att Loreen kommer på en av torsdagskvällarna i sommar, dvs en nu världkänd brud kommer på gratis konsert i lilla Borås, jo men varför inte?;) Så nu har det visats på tv, dock var det inte jag som pratade utan Ida, Hanna och dom frågade även Linn men den biten visades inte på tv, haha. På eftermiddagen visades film i skolan, toppen. Det var kanske inte den bästa filmen jag sett men nog fick den mig att skratta, och bara för att jag missade en kvart av filmen måste jag se den igen.

Redan nu är jag på bättre humör, tack bloggen, haha nej men. Iallafall, hoppas ni haft en fin och mysig dag, kramar!

Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg. allt bra med dig?

Postat av: Leila- En fotoblogg i Kumla

Fin blogg, härliga bilder :)



Hoppas du får en bra dag!



Kram!

2012-05-29 @ 14:41:20
URL: http://leilaramic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0