10 saker

10 saker du inte visst om mig:
1. När jag tar mina outfitbilder är det ändlöst många bilder som är oanvändbara pga att dom är så extremt fula och oseriösa.
2. När jag ser någon annan skratta så skrattar jag, jag kan gråta av skratt utan att det ens hänt något roligt.
3. Jag skäms över hur jag såg ut när jag gick i 7an & 8an (ni ska få se bild nån dag över hur mycket jag faktiskt förändrats).
4. Jag är väldigt bra på att ge upp när det gäller träning, om jag inte har någon som tränar med mig (exempelvis åkte jag hem från gymmet innan för jag var lite opeppad).
5. De 3 bästa känslorna enligt mig är: nyrakade ben mot nytvättade lakan, ta av sig bh:n efter en lång dag, knäppa upp byxorna när man är mätt och låta magen flöda ut åt alla håll och kanter!
6. Jag läser teckenspråk som moderna språk då jag anser att jag kan ha mer nytta av det än t ex spanska som jag hade i högstadiet (jag lär ju ändå prata engelska om jag åker till spanien).
7. Jag hatar ordet swag, men gillar stilen!
8. Har många gånger funderat på att börja vlogga men har insett rätt fort alla gånger att jag inte skulle ha orken till att klippa ihop en bra video.
9. Jag hatar det väder som Borås har att leverera just nu, vill att det ska bli snö, jul, nyår och sen vår, NU!
10. Väljer jag mellan kläderna "varma men fula" och "snygga men kalla" - så väljer jag snyggt men kallt, jag må frysa ihjäl men jag gör det med stil, oh snap!

Kommentarer
Postat av: din favorit

swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag



haha sööööt, magen flöda ut åt alla håll och kanter!

Svar: haha slug....
Emma Gester

2012-11-13 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0