år 2010


Ja, som jag nämnt i tidigare inlägg så skulle jag visa bilder på hur jag sett ut tidigare genom åren så kan väl dra igång med att visa hur jag såg ut år 2010 (vilket är de äldsta bilder jag kan hitta bloggvis, källa: fotoavemma.blogg.se). Som jag även nämnt kan jag väl inte säga att jag är så värst stolt över hur jag såg ut. KAN NI SE FÖRÄNDRINGEN? bara som exempel så undrar jag vad som hände med mitt hår, ful frisyr, gjorde ingenting med det förutom att bleka sönder det. Började året som brunhårig och minns att jag nyligen klippt lugg men den fick på ett konstigt sätt växa ut, mot sommaren gjorde jag blonda slingor och var väldigt nöjd med mitt hår (då!) och när jag sen skulle slinga det blont igen blev det väldigt blont och jag kommer ihåg hur missnöjd jag var, det var gult och risigt och ah... Sen hade jag min fjortisperiod ungefär då så som ni ser på bilden längst ner? WHAT? Den ända bilden som jag skulle kunna vara minsta lilla nöjd med på denna bilden är den då jag sitter på en grusplan, svarta kängor, skinnjacka och jeans. Dock är det jeansleggings som jag såg fruktansvärt dålig ut i och det gör hela grejen så mycket värre. Japp, detta var en dålig tid i mitt liv, identitets-sökande och konstig. "People change and life goes on" eller vad säger man? ;)
 
NOTERA ATT DESSA BILDER SKULLE VARA TAGNA I SÅ KALLADE PHOTOSHOOTS OCH ATT JAG VAR VÄLDIGT MODELLIG OCH OERHÖRT STOLT ÖVER DESSA BILDER.

Kommentarer
Postat av: wilma

hej! superfin blogg!
jag har frågestund på bloggen och det skulle vara jättekul om du kunde ställa en fråga.
kram!
http://wwilma.blogg.se/2012/november/fragestund.html#comment

2012-11-15 @ 14:49:27
URL: http://wwilma.blogg.se
Postat av: sandriz

HAHAHAHAHAHAHA

2012-11-15 @ 16:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0