svar på frågestunden!

vilken är din favorit färg? hmm... älskar neonfärger, forever and ever.
favorit mat? tacos eller thai!
favorit låt? oj, finns för många!
Om du går i gymnasiet, vilken linje? Jag går estet - musik på Bäckängsgymnasiet här i Borås :)
Vad är ditt favoritplagg? Min nya kofta från carlings måste jag nog säga.
Vad gör du på fritiden? Sitter uppe på mitt rum framför datan och lyssnar på musik... eller om det är en mer effektiv dag så kan jag sitta med gitarren eller pianot och försöka lära mig något eller så är jag iväg på en sånglektion. Är även med vänner och ränner runt på stan ;)
Vad har du för kamera? Nikon D3000
Vad är din favoritaffär/märke/plagg? Oj.. affär är nog KanDee om man får räkna med det även fast det är webshop. märke, hmm.. ingen aning! plagg säger jag som ovan, min kofta från carlings!
Gillar du skolan?
Jodå!
Är du kristen?
Ja det är jag, men jag är väl inte så väldigt troende så att jag går runt och pratar om gud och bibeltexter så mycket, faktum är att jag knappt läst något ur min bibel...
Vem/vilka umgås du med mest?
Dom i min klass då jag träffar dom varje dag och väldigt lätt att träffas efter skolan, annars är det nog Ida som har varit rätt omtalad i min blogg det senaste.
Hur gör du för att få sååå fint hår? Oj, haha beror väl på vad du menar. Jag gör inte så mycket speciellt med mitt hår, tror jag bara har fått väldigt bra hårgener ;)
Vad använder du för shampoo? Just nu ett Loréal för färgat hår men byter väldigt ofta!
Vilken tid börjar/slutar du skolan varje dag?
men oj.... kan inte mitt schema utantill men har inga märkvärdiga tider :)
Hur mår du? :D
Jag mår bra tack!
Vad gör du om du har haft en dålig dag?
Sätter mig på mitt rum och äter choklad, pratar med nån kompis tills jag är glad igen.
Är du mest hemma eller ute på helger?
Oftast hemma.
Vad lyssnar du på för musik? Kent och Justin Bieber är mina stora favoriter men lyssnar även på det som spelas på radion och maaaasssa blandat. Här är låtarna jag lyssnar på mest nu för tiden --> [här]
Till vilken stad åker du för att shoppa? Göteborg, köper självklart saker här i Borås också och hittar alltid någon mysig affär när jag är iväg i andra städer men lyckas alltid spendera mycket när jag är i Götet då jag sällan har orken att åka dit och inte heller åker någon annan stans.
för att få håret snyggt, ska man duscha varje dag eller varannan? Jag skulle säga varannan då varmvattnet kan slita på håret om man duschar för ofta :) 
varför är jag så jävla bäst? Hej Mia, du är inte bäst.
Har du någon lilla syster? Nej
Någon lille bror?
Nej
Storebror?
Ja
Storasyster?
Ja
Favorit märke?
Har ingen favorit då jag äger få märkeskläder, nästintill inga!
Favorit affär?
KanDee's weshop!
Varför måste du vara så snygg? Haha för det första tack! för det andra är det väl en smaksak så har inget svar på den frågan! 
Gör du nån sport/ gymmar du? Jag gymmar!
Hur redigerar du dina bilder (om du gör det alltså)? 
Hmm.. det är olika och vet inte riktigt hur jag ska förklara, använder mig ofta av övertoningskartor och enfärgade lager, samt vignettering. Redigerar bilderna i photoshop, kanske ska jag göra nån redigeringsvideo?
Favoritfilm,filmer? Svåraste frågan då jag aldrig lägger en films namn på hjärnan så vet inte vilken jag gillar mest. Men bra filmer kan väl vara t ex "New Years eve", "Valentines day", "Hungergames" och "Letters to Juliet"? :)
Hur ser din drömkille ut?
Har ingen direkt bild av någon drömkille, jag är rätt flexibel när det gäller utseende  :)
Drömjobb? 
Har fortfarande kvar barndomsdrömmen om att bli sångerska!
HUR lyckas du va så snygg hela tiden? Babe, I was born this way ;) haha nej men tack vad gulligt och jag vet inte vad jag ska svara på en sådan fråga...
Var hittar du klädinspiration?
Läser många modebloggar, är en väldigt bra fönstershoppare osv. Kan även hitta inspiration i filmer och i princip över allt! :)
Vilken är din favorit kent låt?
"Utan dina andetag" helt klart!
Ser du dig själv jobba med musik i framtiden?
Absolut, det är det jag vill! Dock finns det ju ingen garanti på att jag kommer lyckas inom musiken och har därför en hel del backupplaner ;)
Hur är din drömkille? Personlighet, utseende?
Jag är en sån person som faller för good boys och inte the bad ones... Så personligheten är liksom snäll, rolig, väldigt cheesy då jag älskar romantik osv, vill att allt ska vara som i en romantisk film! Utseende säger jag som ovan, har ingen speciell bild av utseendet :)
favorit plagg? Koftan från Carlings!
bästa sommarminne?
Oj... det var nog mitt sista läger som konfirmand, mysigaste helgen som spenderades med så otroligt fina människor. Riktigt riktigt roligt var det :)
har du dip dye ELLER hombre? du får bara välja ett alternativ! haha ombre!
dyraste plagget har? Oj.. det är nog mina Dr Martens om jag får räkna med skorna? Hur mycket dom kostar kommer jag inte riktigt ihåg!
vem är din bästa vän? om du bara får välja en? Kan inte säga bara en så PASS!
Vad tycker du om din skola och linje? Jag älskar både skolan och linjen. Det händer så mycket på skolan och man blir alltid lika förvånad över de små överraskningarna som dyker upp! Och linjen passar mig perfekt, har verkligen hittat rätt :)
Hur sminkar du dig?
Brukar bara måla i mina ögonbryn lite lätt och ta mascara, nu när vintern närmar dig använder jag även lite mineralpuder för att undvika min OTROLIGT röda näsa ;)
Vad tycker du om Borås?
Jag tycker att det är en rätt mysig stad, lagom stor för min del. Tror inte jag skulle klara av att leva i en storstad och inte heller i en liten bonnehåla, haha!
Framtidsplaner?
Det beror på hur långt fram vi ser men ser definitivt så skymtar det om musik ;)
 
kommentar från "hemlig beundrare" som jag antar att jag lika väl kan ta med här: Hej, jag går på Bäckäng. Vacker blogg och så. Jag undrar om du kommer vara på julavslutningen i aulan? Planerar en grej. Jag kommer antagligen att vara på julavslutningen om det inte är så att jag får för mig att dö dagen innan eller något. Låter spännande, hoppas du inte är en mördare som planerar värsta mordet på mig :) PLEASE TELL ME WHO YOU ARE????
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Fatima

50 % rabatt hos rosaprickar.se
skriv bara eid-12 i kodfältet :-)

Sprid detta är du snäll!!!

(kommer ev lägga ner denna typ av verksamhet vid årsskiftet)

2012-10-08 @ 08:11:06
URL: http://rosaprickar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0