vinterjacka?

En sak som alltid är lika svårt för mig är att hitta den perfekta everyday-vinterjackan. Jag förstår verkligen inte vad mitt problem är... Eller jo, det är väl mest för att jackan ska vara snygg och användbar hela vintern, ska passa till i princip allting och framför allt värma och vara skön. En vinterjacka är nog fortfarande den saken som jag är mest kräsen om när det gäller kläder. Har även alltid svårt att avgöra vad för typ av vinterjacka jag vill ha. Som t ex i år, kappan är väldigt populär och även om jag tycker att det är nåt väldigt snyggt så har jag väldigt svårt att föreställa mig själv i en, det är inte riktigt jag. Som ni kanske förstår är det ett väldigt stort problem för mig... När man även är en sådan person som inte vill slänga iväg allt för mycket pengar på ett och samma plagg blir beslutsångesten ännu större. 
 
Vad har ni planerat att använda för vinterjacka i år? Vad tycker ni är snyggt? // xoxo

Kommentarer
Postat av: Karolina

min kära odd mollyyyyy :D barbour är sjukt snyggt med ;) finns väl lite mer fodrade varianten?

Svar: inte riktigt min stil men kan hålla med om att det är sjukt snygga jackor!! din odd molly är 2die4 typ... ;)
Emma Gester

2012-10-22 @ 21:17:46
URL: http://bykarolinaa.blogg.se
Postat av: Karolina

jaa älskar den! finns typ två gröna kvar på faith.. ;)

Svar: har dock redan en grön jacka och har inte råd med en såpass dyr jacka tyvär :/
Emma Gester

2012-10-22 @ 21:20:23
URL: http://bykarolinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0