Bytt till MacBook Pro!

Fick idag i skolan min efterlängtade MacBook Pro! Och ja, jag fick den av skolan, precis som alla andra elever som går i gymnasie som tillhör Borås kommun. Vi har den lånad under de tre åren på gymnasiet, sista året kan man välja att antingen köpa ut den för en rimlig summa eller lämna tillbaka den (jag kommer antagligen att köpa ut min om jag inte känner för att köpa en ny dator). Hur som helst, det kommer ta ett tag innan jag fixar över behövande filer och program till denna dator så ni får ursäkta mig om det är väldigt bildlöst och trist de kommande dagar, sen vet jag inte om det kan få för sig att lösa sig imorgon, isåfall ska jag börja fixa mer dagens outfits och sånt där roligt, SNARAST!
 
Hoppas ni står ut med min otroligt tråkiga blogg för tillfället!  // xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0