det är bara sån jag är

försöker ta lite söta bilder på mig själv när jag sitter här i mjukiskläder framför datorn med en bulle på huvudet men slutar alltid likadant. Drar igång med dom konstiga effekterna eller gör konstiga miner... Det är bara sån jag är!
 
Förövrigt idag så har jag fått för mig att prova en sak som jag såg på youtube. Det var en tjej som gjorde en "pormaskmask" (ansiktsmask mot pormaskar) gjord av äggvita och toalettpapper, "vad i helvete är det här?" tänker väl ni nu. Iallafall så vispade man äggvitan lite lätt, kletade ut det i ansiktet och satte fast toapapper på det, efter ca 15 min stelnade det och när man drog av den så skulle då pormaskar följa med men riktigt så bra var det ju inte. kan säga att det faktiskt var som vilken ansiktsmask som helst, eller pormaskplåster osv... Brukar sådant vanligvis funka för er så är väl detta värt att prova... men på mig funkade det inte, förutom att jag fick OERHÖRT len hud efteråt! Kan inte sluta smeka mitt ansikte nu! 

Kommentarer
Postat av: Johannes Bredberg

Haha måste prova! :D

2012-09-30 @ 21:37:24
URL: http://barajohannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0