dumma höst

här kommer jag och bara: Yey nu ska jag ta lite outfitbilder!
och då kommer årstiden och bara: Haha i helvete att du ska, nu lägger vi på lite mörker här så att bilderna inte blir bra!
 
Så känns det just nu, på grund av att jag slutar typ 5 två dagar i veckan, inkl idag så kan jag inte alltid ta outfitbilder... Iallafall, tänkte mig så här, jag får helt enkelt dra på mig hela veckans outfits innan veckan börjar så jag har färdiga bilder för varje dag, tadaaa problem solved? ;) Haha nej men oj vad jag är flummig just nu......... Får se om det kommer någon outfitbild snart eller om min blogg får för sig att ruttna tillsammans med alla blommor och gröna blad.
 
Ha det bäst, flodhäst!

Kommentarer
Postat av: annayellowbanana

Haha vad jäkla skön du är! men jag känner igen mig i det där, sabla årstid att ställa till det med ljuset!

Svar: hahaha kul att du tycker det! själv blir jag trött på mig själv ibland, haha! men usch, det här med mörker är inte min grej, så himla svårt att få till allt då :(
Emma Gester

2012-09-17 @ 21:14:39
URL: http://annayellowbanana.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0