Köpa mina egna födelsedagspresenter

Åh, det bästa med att inte vara ett litet barn är nog att man kan gå med och välja sina födelsedagspresenter istället för att vara ledsen så fort man råkar få reda på vad man ska få. Är det inte någon som håller med mig? Fyller år om mindre än 2 veckor nu och var idag i stan med modern min och fick peka ut exakt vad jag ville ha, bättre än så blir det inte! Nu är det väl bara att öva på den klassiska överaskade minen så inte allting är för uppenbart när jag senare öppnar paketen, mohehe. 

Resten av dagen blir nog att bara ta det lugnt, får se, KANSKE åker och tränar ikväll om jag orkar. Men för tillfället så är huvudet alldeles för tungt för att orka med något mer. nu blir detta ett sånt där tråkigt bildlöst inlägg men har inget intressant att visa idag, lovar dock att försöka förbättra mig då det gäller bilder i inläggen... börjar bli rätt tråkigt här. TACK FÖR MIG // xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0