Tyck till!



HEELLLOUU! Har ju på senaste tiden haft 2 smyckestävlingar och jag tänkte bara fråga er vad ni tycker om detta? Jag tycker själv att det är väldigt kul att hålla i tävlingar och det är ju sällan kompliserade saker man behöver göra för att vara med. Min fråga till er: Vill ni att jag ska fortsätta med smyckestävlingar? Ska jag försöka fixa tävlingar där man kan vinna annat än smycken? Osv! Tyck till i en kommentar, det uppskattas verkligen!! och nu har jag en känsla på mig att jag kommer få typ max en kommentar... men ni som läser min blogg dagligen, ni som gillar tävlingar över huvud taget, tyck till! Eller ni som inte gillar tävlingar, säg till om det stör bloggen (?).
 
TACK PÅ FÖRHAND! xoxo

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag tycker det är roligare att läsa din blogg utan tävlingar, för när du har tävlingar blir det ofta att du slutar blogga för ett tag. Men annars är det väl kul med tävling, gillar inte smycken så mycket men det skulle va kul om du hade iPhone skal någon gång eller något annat :)

Svar: anledningen att jag inte bloggat så mycket senaste är för att jag inte haft någon blogglust alls, ingen inspiration, inga bilder osv, jag beklagar för detta, det har ingenting med tävlingarna att göra. Men tack för att du sa till, ska tänka på detta :)
Emma Gester

2012-09-16 @ 19:58:58
URL: http://klaraisaksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker det skulle vara kul med någon annan tävling

Svar: ska försöka fixa detta :)
Emma Gester

2012-09-17 @ 18:41:42
Postat av: Sara

JA det är roligt att vara med och det har varit fina smycken och inget B liksom :) Så fortsätt med det tycker jag

Svar: Tack, kul att höra !! :)
Emma Gester

2012-09-23 @ 18:15:58
URL: http://www.sarasnigel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0