Uppdatering

Hej! Long time, no seen. Nej men har inte uppdaterat på några dagar nu och om jag ska vara ärlig så vet jag inte varför. Jag har verkligen ingenting att blogga om och vill inte slänga ut massa värdelösa inlägg bara för att, det blir inte så bra då... Men iallafall, ville bara säga att jag vet inte hur uppdateringen kommer vara resten av lovet, kommer kanske lite bilder EFTER morgondagen som jag ska spendera med Jemima och Agnes, det kommer bli dömysigt och Jemima är ju så bra på att fota så det kommer nog bli bra :) Ni kan kolla in Jemimas blogg här förresten! Annars vet jag inte, har aldrig någon lust till att fota outfitbilder och har just nu ingen inspiration till nåt annat heller så ja, ni får hålla er kvar och bara hålla koll för jag kan inte lova när nästa inlägg kommer.
 
Tills vi hörs igen får ni ha det så bra, kramar!

Kommentarer
Postat av: jemima

hih va söt du är! :*

2013-02-13 @ 22:22:29
URL: http://miaj.blogg.se
Postat av: julia

Härlig blogg du har! :)

Svar: Tack snälla!
Emma Gester

2013-02-16 @ 12:43:22
URL: http://jkallmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0