nytt att träna i

Hej fina människor! Nu är jag tillbaka till bloggen och jag kan erkänna att jag har varit inne och kollat om det hänt nåt och hade fått några fina kommentarer som gjorde mig glad, kul att ni är här även fast inte jag är det, om man säger så! :)
 
Hur som helst så ser ni i ovanstående bilder min nya tränings-bh. Helt underbar är den, underbar med ett stort U till och med! Kostar 149:- på gina och sitter som en smäck, stort tips till er som vill köpa snygga träningskläder men inte vill lägga hur mycket som helst på det, billigt, bra och snyggt finns att hitta på Gina :)
 
Förresten så skulle jag tagit outfit bilder idag men hade ingen tid alls åt detta så det sket sig, det är inte ljust många timmar nu när det fortfarande är vinter så hinner jag inte under dom timmarna som finns så är det kört för det är mer än omöjligt att fota i mitt rum, gult ljus och bilderna blir antingen mörka eller suddiga, nope, that doesn't work for me... Men men, kan garantera så mycket mer bilder fram till sommaren när jag har all tid i världen på mig!! Nu får vi tyvärr klara oss med de få som jag hinner ta, men vi klarar oss nog. Jag har MASSA nya kläder att visa upp i outfits så jag ser själv fram emot detta, hoppas ni kommenterar mycket när det väl kommer bilder, mohaha. 
 
Men nu tycker jag att det är lite för mycket text för att vara min blogg så drar till med ett "hej då". Hoppas ni alla mår bra och att livet rullar för er, för det känns som om det börjar göra det för mig igen :) BYE BYE KOMPISAR.

Kommentarer
Postat av: Elionia

fin blogg du har :)

Svar: tusen tack :) måste säga detsamma, följer dig via bloglovin, du är otroligt vacker!
Emma Gester

2013-01-08 @ 18:24:06
URL: http://elionia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0