Jag har en vana att alltid kolla i våran brevlåda när jag går förbi den.
Jag ska färga håret rosa i sommar, kanske inte permanent färg men rosa ska det bli iallafall.
Jag har fobi för majsburkar.
Katter är det underbaraste djuret som finns och jag smälter varje gång jag ser en, ska lätt ha 20 katter när jag blir äldre.
Jag tål inte röda byxor, ägde dock själv ett par i 5an...
Det finns väldigt mycket saker som jag BEHÖVER köpa, men jag köper annat istället.
Jag vill till Bråvalla-festivalen i sommar så startar nu mitt nya projekt "övertala mamma och pappa om att få tillåtelse".

Kommentarer
Postat av: elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2013-03-06 @ 20:57:43
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Celine

Vad coolt att färga håret rosa!

Svar: lite vågat, men så otroligt snyggt! speciellt mot en solbränd hud :)
Emma Gester

2013-03-15 @ 16:06:45
URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0