långfredag

Jag vet inte riktigt what's up med dessa bilder men men.. Tänkte verkligen försöka ge mig på outfitbilder idag, har märkt hur tråkig och enformig min blogg blir utan något sådant, bara bilder på saker jag köpt och inspiration, oj vad kul... Vet inte riktigt varför jag inte fixat outfitbilder på ett tag, kan ha något att göra med att allt jag har på mig är jeans och en t-shirt nu för tiden? Jag har inte haft orken att bry mig så mycket om mina kläder och gillar att klä mig i rätt basic kläder. Men för att inte detta ska bli ett långt och tråksamt inlägg så sammanfattar jag det hela till att jag ska ta outfitbilder idag (om jag hinner)!

Kommentarer
Postat av: rebecca

svar: ja, det var det! Vilken ska du på?

2013-03-29 @ 13:39:43
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0