1 oktober

bilderna är tagna av mig förra oktober (förutom den på mig som Anna har tagit), hittade dessa på min gamla blogg.
 
*ny månad
*födelsedagar
*presenter
*tårta
*höstigt
*kallt
*mysigt
*nya fria sms
*ny fri surf
*regnet öser mer än vanligt
*filmmys
 
Detta är i princip vad oktober är för mig. En månad jag gillar väldigt mycket, inte endast för att jag fyller år om två dagar utan även för att många av mina vänner också har sin födelsedag snart, och för att detta är enligt mig den höstigaste månaden. Det är nu alla löv blir gula, röda och orangea och täcker vägarna och när solen skiner igenom träden ser allt bra så himmelsk underbart ut. Snart kommer alla dessa underbara höstbilder. Nu är det dags att lägga undan allt färgglatt från i sommras för nu är det stickat och myspyskläder som gäller. Varma färger, varma kläder, kalla och mörka dagar och bara en himlans massa mys! VÄLKOMMEN OKTOBER
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0