FRÅGESTUND!

 
TJOHO, verkade som att en frågestund skulle uppskattas här i bloggen så nu kör vi! fråga precis vad ni vill, lätta på hjärtat! Vad vill ni få reda på om mig? Kom igen, don't be shy! Släng in minst en fråga innan du går, nu ska ni få reda på vem jag verkligen är! xoxo
 

update: jag kommer inte svara på frågor som "vad är det längsta du gått med en kille?" eller "är du oskuld?" då jag anser att det är något som inte rör er. Där går min gräns till privatliv liksom... dvs, inte relevant att ha med på min blogg. MEN KEEP ON ASKING QUESTIONS!
 
 
avslutad!

Kommentarer
Postat av: hannipäj

häääääj, viker du eller knycklar du ihop toalettpappret när du ska torka dig?;);););)

2012-10-01 @ 19:51:58
Postat av: lillaMY

följdfråga till hannipäs fråga

hur många toalettpapperbitar använder du på ett toa besök?

2012-10-01 @ 20:01:34
Postat av: ELMIS

HEJ vilken är din favorit färg?
favorit mat?
tycker du om majs?
favorit låt?
hur länge brukar du sitta på toa?
tycker du om håriga män? hår på ryggen och rumpan osv?
Tacksam för svar, pusspuss!

2012-10-01 @ 20:02:12
URL: http://eelmasteinssoon.devote.se
Postat av: Madelene

Om du går i gymnasiet, vilken linje?
Vad är ditt favoritplagg?
Vad gör du på fritiden?
Vad har du för kamera?
Kram:)

2012-10-01 @ 20:41:39
URL: http://madelenebrostrm.blogg.se
Postat av: Emma

Vad är din favoritaffär/märke/plagg?
Gillar du skolan?
Är du kristen?
Vem/vilka umgås du med mest?
Hur gör du för att få sååå fint hår?
pusss babe

2012-10-01 @ 20:58:57
Postat av: Anonym

Vad använder du för shampoo?
Vilken tid börjar/slutar du skolan varje dag?
Hur mår du? :D
Vad gör du om du har haft en dålig dag?
Är du mest hemma eller ute på helger?

2012-10-01 @ 21:09:23
Postat av: Klara

1. Vad lyssnar du på för musik? Och svara inte all musik, bandnamn eller artister skulle vara roligare att se som svar ;)
2. Till vilken stad åker du för att shoppa?
3. Och för att få håret snyggt, ska man duscha varje dag eller varannan?

Btw tycker jag att du är hur cool som helst, och din stil är helt perfekt, samma sak med din blogg, bästa!

2012-10-01 @ 23:03:16
URL: http://klaraisaksson.blogg.se/
Postat av: mia

varför är jag så jävla bäst?

2012-10-01 @ 23:22:38
Postat av: Rolig tjej hihi

1. Din kompis Ida har en lilla syster va?
2. Ifall hon har det som jag tror hon har, är inte hon väldigt Amazing?
3. Din storebror Oskar , vad heter han Hahha?
Hahah rolig jag är hihi
4. Vad önskar du dig när du fyller år?
5. Har du någon lilla syster?
6. Någon lille bror?
7. Storebror?
8. Storasyster?
9. Favorit märke?
10. Favorit affär?

Nu fick du några mer frågor. Världens bästa och underbaraste Emma !!<3

2012-10-02 @ 20:26:47
Postat av: Anonyyyn

Varför måste du vara så snygg?

2012-10-02 @ 20:29:36
Postat av: Ariana Ghatan

Gör du nån sport/ gymmar du?
Hur redigerar du dina bilder (om du gör det alltså)?
älskar din blogg!!

2012-10-02 @ 21:07:37
URL: http://arianag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Favoritfilm,filmer?
Hur ser din drömkille ut?
Drömjobb?
Är du oskuld?

2012-10-02 @ 21:29:39
Postat av: Alice

HUR lyckas du va så snygg hela tiden?
Var hittar du klädinspiration?
Vilken är din favorit kent låt?
Ser du dig själv jobba med musik i framtiden?
Hur är din drömkille? Personlighet, utseende?

Fantasin flödar haha... Kraaam!

2012-10-02 @ 22:15:17
URL: http://nattstad.se/alicepell
Postat av: sandrull

favorit plagg?
bästa sommarminne?
vem är bäst som börjar på s och slutar på andra?
har du dip dye ELLER hombre? du får bara välja ett alternativ!
gillar du no?
dyraste plagget har?

hejdå

2012-10-02 @ 23:18:56
Postat av: Anonym!

Vad är det längsta du gått med en kille?
är du oskuld?
dricker du alkohol?
om ja brukar du bli full?
vem är din bästa vän? om du bara får välja en?

2012-10-03 @ 17:21:13
Postat av: Anonym

Vad tycker du om din skola och linje?
Hur sminkar du dig?
Vad tycker du om Borås?
Framtidsplaner?

2012-10-04 @ 16:21:59
Postat av: Felicia Hulen

Hihihii jag har så roliga frågor :DDDDDD

blind eller döv?

äta sand eller grus?

Gå med rollator eller åka spark resten av livet om du vill ta dig någonstans?

Aldrig mer få spela/sjunga eller aldrig mer få lyssna på musik?

Fisa en gång i minuten jätte högt men luktfritt eller alltid lukta lite fis?

Varje gång du ska svara på en fråga måste du börja med att säga ”I’m the master!” eller varje gång du går in i en affär måste du skrika ”Jag heter Gunnar, akta er barn!”

2012-10-05 @ 15:18:17
URL: http://feliciaahulen.devote.se
Postat av: HEMLIG BEUNDRARE

Hej, jag går på Bäckäng. Vacker blogg och så. Jag undrar om du kommer vara på julavslutningen i aulan? Planerar en grej.

2012-10-07 @ 12:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0