5 saker


// bild tagen av Karolina Arvidsson //
 
för 1 år sedan fotade jag smycken för företaget rosaprickar.se (som jag nu även håller en tävling med).
jag har gått från att vara tjejen med sämst till bäst självförtroende.
jag har fobi för majsburkar då jag för ett x antal år sedan skar mig på locket, har fortfarande ett ärr på tummen och har inte öppnat en majsburk sen dess.
jag säger att jag har dåligt lokalsinne för att folk ska ha låga förhoppningar om mig och sedan bli jätteimponerade när jag hittar någonstans.
jag är bra på att förfina sanningen, hehe, förvränger ofta mina storys och gör dom mer intressanta för varje gång jag berättar dom....

Kommentarer
Postat av: Karolina

känner igen mig på sista hahahah!

Svar: ahhahaah men erkänn man gör så!!
Emma Gester

2012-09-04 @ 15:47:02
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0