Glädje

/ bilder från förra söndagen /
 
Hej gosefisar! Har hittils haft en toppenvecka, det är helt sinnes vad glad jag har varit. Till och med i måndags var jag på toppenhumör. Hade prov i tisdags och inte ens då var jag nervös, jag var för glad för att hinna med att vara nervös. Ja, som ni förstår har jag varit glad och är fortfarande glad. Just nu är det kulturfestival på min skola vilket innebär att musik-, dans- och teatereleverna i trean har gjort iordning projektarbeten som de nu visar upp för eleverna för en billig peng per förställning. Det grymma är att vi som går i 1an och 2an på estetinriktningen får gratis intré till alla föreställningar som inte är fullbokade, ni kan ju gissa hur många föreställningar jag varit på? Okej jag har varit på 5 men det är betydligt mer än vad många andra har gjort, hihi. Det är helt otroligt hur duktiga treorna är, hoppas att vi är lika bra om 2 år när det är våran tur att stå där på scenen och glänsa ;)
 
Hur har eran vecka varit? Bra/dålig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0