min förändring 2012

Februari, well... har inte så mycket att säga om detta förutom att jag enligt mig själv inte hade någon stil. Jag startade bloggen i Februari och här börjar min lilla mode-resa. Haha från och med det här har det i princip bara blivit bättre!
 
Marshär har jag väl ändå fattat grejen lite, gillar outfit nummer 2, 3 och 4 rätt bra fortfarande och älskar blusen i outfit nummer 1.
 
Aprilingen bra outfit-månad. Kollar i arkivet och detta är det ända jag hittar, ingen tumme upp för mig iallafall.
 

Majförsta outfiten är fortfarande en stor favorit hos mig, väldigt simpel men tycker att Levi's shortsen gör outfiten så snygg ändå (dock är dessa shorts inte mina vilket är väldigt synd), andra outfiten är lite för simpel men lite söt ändå.
 
Juni, DET HÄR GILLAR JAG. Hittat swag, tomboy-stuket i mina kläder och gillar fortfarande dessa outfits väldigt mycket. Det är här jag har hittat "min" stil lite, här börjar jag bli mer personlig liksom :)
 
Juli, det här var inte riktigt en "kamera-månad". Tog nästan endast dessa två bilder som är tagna med mobilen. Dock gillar jag den första outfiten då jag älskar västen! Tjoho.
 
Augustitror jag var en aning besatt av mina boyfriend-jeans... 
 
September, SVART, haha men detta gillar jag, nitar, svart, lite slitet, kängor, osv osv. Nu har vi kommit till dom outfitsen som jag faktiskt gillar. Nu har jag ändå fått lite stil om man säger så. Om man jämför med Februari!
 
Oktober, min absoluta favoritmånad i år. Det bara rullar in massa outfit bilder på bloggen och jag var verkligen på hugget. Fantasin flödade och jag hittade verkligen mig själv här. Riktigt nöjd med dessa outfits.
 
Novemberförsta outfiten är jag inte så nöjd med men annars så! Mina älskade space-leggings.
 
Decemberslutligen. Lite halv-simpelt men inspirationen har inte varit i full rulle men måste ändå erkänna att jag är helt okej nöjd. Om man jämför simpelt från nu i December mot vad jag tyckte vad liksom ascoolt i typ Mars (slitna jeans och skjorta) så har jag väl utvecklats ganska mycket! Jag är glad att jag startade denna bloggen med tanke på att det är utifrån den som jag har utvecklats och hittat mig själv. Har ju även fått lite stöd från skolan. Hade jag inte börjat bäckäng så tror jag inte att jag hade klätt mig på samma sätt som jag gör idag. På Bäckäng kan man VERKLIGEN vara sig själv, tror ni mig inte så kom och besök! :) haha.
 
Hoppas detta var något som underhöll er lite, jag menar det är ju inte alla som har varit med mig ända sedan jag startade bloggen! Nu försöker jag göra allt jag kan för att tagga ett nytt år, 2013, BRING IT ON!

Kommentarer
Postat av: Ellinor Ljung

Riktigt cool & snygg stil!

Svar: Tack vad glad jag blir!!!
Emma Gester

2013-01-08 @ 18:58:23
URL: http://enellinor.webblogg.se
Postat av: Sofia Wendt

me like !! :)

2013-01-09 @ 20:30:30
URL: http://sofiawendt.blogg.se
Postat av: Kajsa

älskar dina boyfriend jeans! så snygga :)

Svar: tack så mycket! jag har dock lyckats göra sönder dom nu, haha.. :/
Emma Gester

2013-01-09 @ 21:42:43
URL: http://urbanstyle.se/kmstyle
Postat av: Tea[Foto]

Guud vad snyggt! Älskar din stil, favoriterna var alla i oktober och den sista i juni :)

Svar: Åh tack så jättemycket! Vad glad jag blir :) Det är nog faktiskt mina favoriter med :)
Emma Gester

2013-01-12 @ 12:45:36
URL: http://namnetblevtea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0