studded bra



Dansar idag runt i denna fina nitade bh som tyvärr tillhör min fina vännina. Det är en helt vanlig svart bh (egentligen bikinitopp) som hon och hennes syster hjälptes åt att sätta på nitar på. Supersnygg! Tog tillfället i akt och lånade denna av henne och får väl se när hon får tillbaka den, mohaha. Har en egen helt simpel svart bh som jag planerat att nita själv om jag inte får för mig att köpa en färdig, vi får se hur jag gör med detta. Men det jag vill upplysa om är att man inte behöver köpa en färdig då det blir lika snyggt att göra en själv. Har man en simpel svart bh kan man ta nitar från exempelvis ett gammalt nitskärp som aldrig kommer till användning eller så köper man nitar lite smidigt och enkelt från Ebay som jag hade tänkt göra (självklart finns det nitar i välsorterade pärlbutiker men det blir billigare från Ebay... hehe).  Allt för mig //xoxo

Kommentarer
Postat av: Johannes Bredberg

Fin kropp! :o

Svar: Äshh :$
Emma Gester

2012-09-15 @ 23:32:57
URL: http://conifiero.blogg.se
Postat av: linn frilund

fin blogg!

Svar: tack!
Emma Gester

2012-09-16 @ 22:23:48
URL: http://linnsas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0