instasol

Fyra soliga bilder från min instagram under senaste veckan. Vågar dock inte säga att våren är här för då kommer väl snön och skrattar åt mig igen. Men sol, det har vi fått och jag har legat ute i solen och njutit och jag ser i ansiktet att jag har fått färg. Och det börjar krypa fram fräknar på min näsa med, det gör mig nästan ännu gladare. Det finns nog inget finare än fräknar och solbränd hud, ååååh! Har även som ni ser avnjutit mina första jordgubbar, har inte bara ätit det en gång utan 3 gånger redan, och har mer jordgubbar som väntar på mig i kylen. Idag är en sån dag som jag älskar livet (förutom alla läxor som ligger och knör..) så nu ska jag fortsätta vara glad, käka lite jordgubbar och mysa. Hoppas ni har det fint och glöm inte att följa mig på instagram (emmagester). Pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Pouline

sv: åh TACK så mycket!! ja där är verkligen fint! xx

2013-04-03 @ 23:57:34
URL: http://poulines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0