shorts

Både hela dagen igår och hela dagens idag (än så länge) så har jag skuttat runt i dessa shortsen (vill bara säga att jag har varit hemma hela dagarna, skulle inte få för mig att gå någon annanstans än min trädgård med shorts ännu, så pass varmt är det inte. Jag har ju turen att ha vindstilla i min trädgård så där går det an). Jag köpte dom i sommras på Gina Tricots rea för kanske 40kr, riktigt kap! Jag är fortfarande lika nöjd nu som jag var när jag köpte dom, ren kärlek i tyg. 
 
Solen skiner, fåglarna kvittrar, det susar lite i träden och det är oerhört varmt och skönt i min trädgård. Där har jag spenderat nästan all min tid sedan första april. Det var något som hände med vädret där när det slog över till ny månad. 
 
Hur som haver så är jag inte så jätteaktiv här på bloggen och det är för att jag har haft annat att göra, läxor som prioriteras först och så har jag tränat och ni förstår. Jag kommer vara mindre aktiv nu i helgen då jag ska följa med en kompis till Varberg, så ni är beredda på det. Ska försöka ha med kameran dock så jag kan knäppa lite mysiga bilder i det fina vädret. 
 
Jag hoppas att ni som har lov precis som jag har det riktigt gött och ni andra som går i skolan den här vecka, STÅ UT! Haha massa soliga kramar till er.
 

Kommentarer
Postat av: julia

åh så fina!

2013-04-04 @ 22:29:56
URL: http://juliasvanqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0