Sjuk men glad

Hej, jag känner att bloggen kommer ligga nere till på söndag, jag har vart hemma från skolan både igår och idag pga antingen magsjuka eller matförgiftning (möjligtvis frysta bär, ni förstår om ni läst aftonbladet idag). Hur som helst, mår jag bättre imorn så ska jag på konfaläger ner till Småland för att besöka Boda Borg och kommer därför inte att kunna uppdatera i helgen. Men jag är hemma på söndag förmiddag så ska fixa nåt litet inlägg då till er. Jag hoppas att ni står ut med den hemska uppdateringen och har förståelse varför jag inte är tillgänglig.

Jag gick in här på bloggen imorse och såg att jag fått lite fina kommentarer och ni ska veta att jag blir så glad!!! Förgyllde min dag och jag glömde av mitt illamående för en stund iallafall. Sjuka kramar till er alla och hoppas ni får en bra helg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du göra en video där du pratar lite?

2013-04-16 @ 17:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0