åh ja

Åh, älskar dessa bilder. De ligger tillsammans med massa andra fina bilder i min inspirationsmapp här på datorn. Älskar den här typen av bilder då det ofta speglar stilen som jag är som kärast i. Lite bohemisk, hippie-stil med fransar och antingen naturliga eller välsigt starka färger. Och flätor, ÄLSKAR flätor, så fint. Det är vad jag suktar efter just nu, all min inspiration ligger åt detta hållet. Och även om det kanske inte är trendigt just nu så är det bara mmmmm i mina ögon ändå. Oj vad jag älskar det här. LOVE IS IN THE AIR. PEACE, LOVE AND UNDERSTANDING. Lite så känner jag just nu. Shit.

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh så fin blogg!

Svar: Tack snälla!
Emma Gester

2013-01-12 @ 20:58:13
URL: http://majasworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0