how to match the bandana | Bikbok

Gick in på Bikbok och såg att dom fått in en bandana och insåg att jag faktiskt tycker att det är väldigt snyggt att ha i håret. Det har jag alltid tyckt men har aldrig investerat i en (av någon konstig anledning). Exempel ett är en liten sportigare sommarlook med guldkedjor, skulle lätt kunna gå med dessa kläder i sommar.
Exempel två är en mer bohemisk look, fortfarande några guldiga detaljer men dessa är mer diskreta, fokusen sitter på den aztec-mönstrade bustiern. Flera av plaggen i denna outfiten är sånt som jag gärna vill ha, jag menar, look at the bag, eller varför inte byxorna, eller helt enkelt bustiern. Ja....
 
Alla kläder kommer från Bikbok.

Kommentarer
Postat av: Malin Wederberg

Snyggt!

2013-01-20 @ 01:57:06
URL: http://darksess.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0