sökes

/bilderna hittade jag här och här/
Något som jag verkligen är i behov av just nu är en ny vårjacka, har siktat in mig på flera olika denna våren men tror ändå att en levi's oversize jeansjacka är den som ligger högst upp på listan. Min fråga till er är om det är någon som har något sådant till salu eller vet någon som säljer? Tänk er att jag vanligtvis är storlek S och så ska den vara oversize, vet inte själv riktigt vilken storlek det är jag ska ha då men M eller stor S. Skulle vara väldigt tacksam om någon vänlig själ skulle vilja slänga in en kommentar!!  (ps, jag kollar ständigt tradera så det är ett förslag ni inte behöver ge)
 
TACK PÅ FÖRHAND, KRAM!

Kommentarer
Postat av: M

Säker på att du kollat tradera? Sökte på ordet levis för bara någon timme sen (letar själv efter shorts nämligen) och såg säkert 30st sådana där jackor till salu för en billig peng. Sök på "levis" och kolla igenom alla sidorna! :)

Svar: hittar jag någon som faller mig i smaken brukar jag buda men antingen stiger dom till en fantastiskt hög summa sista timmen så det inte är värt pengarna längre, eller så förlorar jag budgivningen... :/
Emma Gester

2013-03-05 @ 22:18:12
Postat av: Angelica

Hej! Vad fin blogg, och du har väl inte missat min? Jag har en tävling nu "veckans blogg" där du får chansen att synas för mina 1000 unika läsare per dag. Inlägget hittar du här: http://aangelicas.myshowroom.se/2013/03/03/veckans-blogg/#comment
Och har även fler tävlingar på G! Bland annat vinn en valfri body mist från Victoria Secret. Det får inte missas!!

2013-03-05 @ 22:48:14
URL: http://aangelicas.myshowroom.se
Postat av: emzi

SOOO FETCH MED JEANSJACKA. Kolla emmmaus och beyond retro, finns super många fina där!!

Svar: SMART!! DET SKA JAG!!
Emma Gester

2013-03-06 @ 10:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0