GLAS PÅSK


Kommentarer
Postat av: Fatima

Sv: Haha, kan lugnt säga att det är en h2h, så jävla bra basblagg att det inte är sant, under alla genomskinliga linnen eller tsm med långkjolar eller höga shorts. Så freaking underbar är den, värd varenda krona och lätt på top 10 bästa plaggen jag någonsin köpt. Även om alla antagligen kommer köpa den så gäller det bara att göra den lite mer personlig ;) Haha, blir awesome till mina shorts som jag gjort själv, massa blommor och en rockig frilla.

Är fan helt jävla besatt 0_0 <3 Haha, H&M FOR THE WIN!

2012-04-07 @ 20:59:46
URL: http://thefashiontist.blogg.se/
Postat av: Fatima

SV: Den borde ju finnas kvar. . haha c: Den har nog kommit till butik ganska nyligen och så poppis som den blev nu när jag bloggade om den så kommer den ju sälja slut ;) Haha!



/Oh det låter freaking awesome, det får du göra. Älskar att lyssna på covers, om de är bra. Haha!



/Haha, jag är 97a så jag fyllde nyss femton, idag är det exakt 2 månader sedan ;) Haha! Trodde att jag såg liten ut för min ålder 0o ... Haha!

Haha. Skriver? Uh, jag tycker att jag skriver som en kratta och det tycker mina lärare också ;)

Jag hoppas verkligen, orkar inte klimatet i Sverige. Blir så sjukt nere om vintrarna :( Har tyvärr säsongsdepression, mår bara sjukt dåligt hela vintern/hösten så behöver komma iväg :(! Ibland kan det vara bra vissa dagar, men så är det med depressioner, jag vet inte hur många gånger i vinter jag har varit så nära på att springa till BUP och be dom skriva ut antidepp för får bara panikångest all the time och det tar på energin, haha! Denna vintern fick jag dessutom reda på att mina farsa vars sjuk så har haft ett rent jävla helvete hela vintern och pallarinte. Vill ha värme och nya äventyr.

Jag hoppas med att du kommer in ♥

2012-04-08 @ 20:49:09
URL: http://thefashiontist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0