mitt sommarlov via instagram

Det har ändå varit en rätt bra sommar om man tänker efter. Fort har den gått men visst har jag mycket fina minnen. Jag har gjort allt som att äta mysiga frukostar ute i värmen, sommarjobba (fin peppbild det sista va?) som jordgubbsförsäljare, gå med bara ben i solen, dega på stranden, frossa i mig vattenmelon och jordgubbar, åkt longboard, jag har varit i varberg där jag fyndade min älskade ryggsäck på 2hand och sett på vackra solnedgångar och även varit på Kents konsert. Jag har under dåliga dagar gjort det bästa av situtaionen och var exempelvis på stadsparksbadet här i Borås. Jag var med min fina familj på vårat sommarställe utanför Halmstad och myste med kattungar. Jag var i Strömstad där jag totalt förälskade mig i baskettröjorna jag hittade i en affär, känns surt att jag inte hade pengar nog att investera mig i en.
Ja som sagt.. en bra sommar ändå! Och för er som  inte följer mig via instagram men gärna skulle vilja göra det så hittar ni mig som emmagester

Kommentarer
Postat av: Netty ♥

Riktigt fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emma Gester

2012-09-01 @ 17:52:15
URL: http://www.nattstad.se/nettys

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0