bra eller dålig morgon

Fortfarande på jakt efter min plånbok. Mamma väckte mig i morse och sa att västtrafik hade ringt, dom hade tydligen hittat min plånbok men när jag och pappa kom för att hämta den så var det en blå plånka full med kreditkort. I anmälan hade vi bestämt fyllt i att det var en LILA plånbok som hade några få kort, bland annat id-, bank- och tränings-kort, inte ett ända kreditkort äger jag... Snälla västtrafik, ni hade väl åtminstone kunnat öppna plånboken och se om det stog mitt namn på id-kortet? Blir så arg!
 
Men men för att sudda bort den sura minen så kan jag väl glatt säga att vi ska göra om i mitt rum nu på lovet, tjoho! Äntligen ska min regnbågsfärgade vägg (som jag älskade för FYRA år sen) försvinna och istället ersättas med vit panel. Det är inte många av er som sett hela mitt rum men ska försöka fixa både före och efterbilder.
 
HA DET GÖTT HAJ

Kommentarer
Postat av: Karolina

snygg är du iallafall! hoppas de löser sig med plånboken

Svar: tack vännen, du är snäll!
Emma Gester

2012-12-28 @ 18:49:25
URL: http://bykarolinaa.blogg.se
Postat av: Gabbi

Hejsan!! Älskar verkligen din blogg! Har bara en fråga, vart har du gjort din header!? Så JÄKLA snygg!! Kram!

Svar: Åh tack, jag blir så glad!! jag gjorde den i photoshop :) Kram
Emma Gester

2012-12-28 @ 21:10:02
URL: http://gabriellakajrups.blogg.se
Postat av: linda - art, life, music, movies

grymt fint hår du har tjejen!

Svar: åh tack vad snällt! dock är det oerhört slitet ;)
Emma Gester

2012-12-28 @ 21:27:05
URL: http://lindaaaa.blogg.se
Postat av: Linnea Svensson

Helt klart bästa bloggen!
Vart har du köpt tröjan du har på bilden?
Kram

Svar: Tack snälla!H&M :)
kram
Emma Gester

2013-01-06 @ 22:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0