dag i götet

Jag har idag spenderat mina timmar genom att springa runt i Göteborg och shoppa. Hittade väl lite saker som jag kunde dra med mig hem. Något som däremot inte följde hem var min plånbok... Tappade den på bussen, osis mig. Jag blir så ledsen och så arg på mig själv. Jag har så mycket i min plånbok som jag behöver och nu är allt borta. Vi har kontaktat västtrafik och flera hittegodssidor men dom kan inget göra förens imorgon, och vem vet? Det är säkert någon annan som har hittat plånboken då... Grät en skvätt när jag kom hem och upptäckte detta och snälla brorsan försökte trösta mig med en tia som han hittade på gatan men det sorgliga är ju att jag inte har någonstans att lägga den. ÅH BLIR SÅ ARG, hur kunde jag bara glömma den där? :( Får hoppas på att den hamnar i rätt händer och slutar i mina, skulle bli fantastiskt glad då. 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma Grundström

lycka till med att hitta igen den:)

Svar: tack så hemskt mycket!
Emma Gester

2012-12-27 @ 23:03:13
URL: http://wilmagrundstrm.blogg.se
Postat av: agnesandersson

fy vad tråkigt :(, hoppas verkligen att den kommer till rätt händer igen!
kram!

Svar: ja det är ju inte kul direkt.. tack så jättemycket! kram!
Emma Gester

2012-12-28 @ 00:43:56
URL: http://acandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0