vad händer med mitt liv?

På riktigt, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Min plånbok är borta, jag fick ett nytt kort men det fick bankomaten för sig att äta upp, KUL! Har även insett att jag faktiskt inte har en blekaste aning om vad jag ska ha på mig på nyårsafton. Jag hade flera klänningar i tanken men kom på att jag kanske skulle beställa en, en aning för sent. Så när jag väl fattar att det kanske är dags att kolla i affärer om det finns någon jag kan köpa så finns det självklart inte kvar några fina i min storlek. Hittar andra snygga kläder som jag kan ha på mig men har liksom sett fram emot så sjukt mycket att få dansa runt i en söt klänning och känna mig vacker och jag gör inte det i dom andra kläderna. ÅH VAD JAG BLIR ARG. Kanske ska sova på nyår istället? Skulle ju underlätta så mycket. Och nu är det inte meningen att slänga alla negativa tankar på er men det finns inte en ända possitiv i mitt huvud just nu så finns inget annat att slänga ur mig. Jag känner mig hemskt ful och sliten så kan inte heller ladda upp några nya bilder här. Jag vet seriöst inte vad jag ska ta mig till. Och så håller jag på att bli sjuk också, det är härligt. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Jemima

Du är snyggsnyggsnygg!!!

Svar: puss
Emma Gester

2012-12-29 @ 21:00:13
URL: http://miaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0