god morgon/förmiddag

just woke up here in Varberg, fast det gjorde jag inte. Vi vaknade vid 9 och åt frulle, sen lata som vi är går vi och lägger oss igen för att sedan när vi vaknar gå ut och springa. Men ack nej, när vi vaknar är det ösregn och den lusten försvann. Nu sitter jag här framför Annas data lite halvvaken. Hoppas vädret bättras under dagen för detta är ju lite surt. I förrgår när jag kom hit tog vi lite bilder i kvällsolen och bilderna ser ut att ha blivit ganska bra, ni som följer mig på instagram har ju fått er en sneakpeak. Alla bilderna vi tagit kommer antagligen som en liten bildbomb i slutet av veckan. Orkar inte riktigt ladda upp så "stora" filer på bloggen då internet är riktigt riktigt segt här. 
 
Nu ska jag dra mig ifrån bloggen igen och snart äta lunch, PANNKAKOR står på menyn, mums. C ya later, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0