intresseförfrågan.

Hej, jag tänkte kolla med er om det är någon som är intresserad av att köpa min kamera. Det är en Nikon D3000 med kitobjektiv (Nikkor 18-55mm) i originalförpackning + longzoomsobjektiv (Nikkor 55-200mm), till får man även passande kameraväska, ett minneskort på 2GB, UV-filter och 4 closeup-filter (+1, +2, +4, +10).
(självklart även skyddslock, batteri+laddare och allt det som jag fick till kameran, även biljetten som man får till nikons fotokurs i göteborg som jag inte använt)
 
Nypris: 
Nikon D3000 + kitobjektiv - ca 5000:-
Nikkor 55-200 - ca 2000:-
Kameraväska - ca 150:-
UV-filter - ca 200:-
Closeup-filter - ca 100:- /st motsvarande ca 400:-
Totalt: 7750:-
 
Allt är i väldigt bra skick förutom kitobjektivet som lite då och då krånglar men det är som hicka och går snabbt över och det är inget som försämrar bilderna. 
 
Säljer pga att jag känner att denna kameran är inte det jag vill ha, vill byta upp mig men samtidigt ner mig till en Nikon 1 J1 vilket är en liten systemkamera, enklare att ta med om jag åker iväg som turist då jag inte har samma fotointresse längre utan bara tar bilder till bloggen :)
Tillbehören som jag köpt till kommer inte passa till min nästa kamera och man får därför dessa på köpet.
 
Är det någon som är intresserad eller har några frågor eller funderingar så släng in en kommentar eller skicka ett mail till [email protected]. Vad allt detta skulle kosta har jag inte helt bestämt än men som sagt, är någon intresserad så kan vi förhandla fram priset tillsammans. 
 
Undrar ni hur bra bilder den tar så kan ni alltid kolla tillbaka i mitt arkiv eller besöka min förra blogg (fotoavemma.blogg.se) då näst intill alla mina bilder är tagna med denna kamera.
TIPS TILL ER NYBÖRJARE DÅ DET ÄR EN VÄLDIGT ENKEL KAMERA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0